Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aranshu1/public_html/plugins/content/plugin_googlemap2.php on line 255

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/aranshu1/public_html/plugins/content/plugin_googlemap2.php on line 281

Egyéb mozgások

mozgás, egészséges mozgásÁllóképesség növelés, zsírégetés: (szobakerékpározás, gyaloglás, kocogás, pulzusmérő órával)

A rendszeres testmozgás hatásai a zsíranyagcserére:

Az edzett szervezet az energiaszükséglet fedezésére a szabad zsírsavakat hasznosítja (ha aerob az anyagcsere, tehát nem túl nagy intenzitású a mozgás) vagyis az edzett szervezet anyagcseréje a zsírleépítésre van hangolva.
(Az edzetlen szervezetben ezzel ellentétben a zsírtermelés és raktározás a domináló jelenség.)
A rendszeres testmozgás hatására a szervezet a koleszterint is felhasználja, ezért a vér koleszterinszintje sportolóknál alacsonyabb. (Nő a HDL és csökken az LDL szint is.)

Zsírégetés hatékonyan:

Edzés előtt másfél órával (nem kevesebb!) fogyasszunk alacsony szénhidráttartalmú, fehérjében gazdag kevés ételt (pl. joghurtot), jobban és tovább bírjuk az edzést, több kalóriát tudunk elégetni.
Meg kell tanulnunk orron át lélegezni, stabilizálja a szívritmusunkat, kitartóbbá tesz.
Nem fogunk lihegni, kapunk elég levegőt.

Izomerősítéssel kezdődjön az edzés.
A kardioedzést (biciklizést, futást) hagyjuk az edzés végére.

A bemelegítés kb. 15 percig tart.
Eléri azt az energiaszintet a szervezet, hogy elkezd a tartalékai után nyúlni.
Súlyzózunk, erősítjük az izmokat, mire a kardioedzéshez érünk jól bemelegítettünk, minden perc zsírégető hatású lesz.
(Súlyzós edzés során az izomszövetek épülését serkentjük, mely során több kalóriát égethetünk el.)

Ha többféle sporttal, mozgással próbálkozunk, sokkal hatásosabb. És kevésbé unjuk meg.

Ugrálókötelezés:

Megmozgatja az egész testet, edzi a szívet és az érrendszert.

Kétperces lassú bemelegítéssel kezdünk (lábainkat nem emeljük túl magasra, kicsiket ugrunk).
Utána változtatgatjuk a gyakorlatokat 1-2 percenként: kicsiket ugrálunk, majd kicsi ugrások közben váltogatva rúgunk egyszer a jobb, majd a bal lábbal, piciket ugrunk páros lábbal 30 másodpercig egyhelyben, majd ugyanennyit előre és hátra.
Hintázó ugrálást végezzünk, jobb lábat elöl tartva hintázzunk előre és hátra, majd a bal láb legyen elől.
Szökelljünk összezárt lábakkal egyik oldalról a másikra.

Először kis ideig gyakoroljunk, figyeljük a testünket, idővel, fokozatosan növelhetjük a napi adagot, időtartamot.

Túrázás:

Fizikailag frissítően hat a szervezetre, a tájban való gyönyörködés, a csendes, nyugodt környezet pszichés ellazuláshoz vezet.

FacebookTwitterGoogle könyvjelző

Telefonszámok

Bogi +36 30 750 2210
Olga +36 30 261 0856
Kolja +36 20 420 0210
Zsófi +36 30 281 5588
Dóra +36 70 630 5668
Zsuzsa +36 20 578 6153
Zsolt +36 70 606 0669

Részletesebb bejelentkezési információkhoz kattintson ide!

"Munkatársaink" oldalunkon tájékozódhat arról, hogy ki, mely masszázsokat végzi stúdiónkban.

Vendégeink írták

Hátmasszázsnak köszönhetően a korábbi erős vállizületi fájdalmaim, melyek miatt szinte már mozgásképtelen voltam, megszűntek. Ma már fájdalom nélkül élem a mindennapokat.

T. Mária